Hívja ügyfélszolgálatunkat:(1)452-51-59
kosmodisk

Hívja ügyfélszolgálatunkat:

(1)452-51-59

Köszönjük, hogy feliratkozott a Kosmodisk ingyenes e-könyvére. Máris elküldtük a megadott e-mail címre. X

Ön sikeresen feliratkozott ingyenes e-könyvünkre.

dsagfdahg

jksaghuwreztuoewt

Hírlevél

Iratkozzon fel a Kosmodisk hírlevélre, és megkapja ajándékba e-könyvünket: Törődjön többet háta egészségével - tippek a hátfájás ellen!
Mehet
Látogasson el a Dormeo webáruház oldalára is:

Húzza ki magát!
Húzza ki magát!

Közismert tény, hogy a helytelen testtartás súlyos problémákhoz vezethet, például légzési nehézségeket, hát- és nyakfájást, fejfájást okozhat. Be kell hát látnunk, hogy ha mi is görnyedten állunk, ülünk és járunk, akkor ideje lépéseket tenni testtartásunk javítása érdekében.

Mitől rossz a testtartásunk?

A gerincoszlopot megtámasztó izmok hiánya ill. gyengesége az oka annak, hogy meggörnyedünk. Ezeknek az izmoknak a megerősítésével erős támaszt alakíthatunk ki a gerincoszlop csontjai körül, melynek segítségével egyenesebben fogunk állni és ülni, mint korábban bármikor.

Ön is tehet testtartása javításáért

Az egyik bizonyítottan eredményes módszer a testtartást javító gyakorlatok végzése. Ha 6-8 héten keresztül mindennap elvégzi néhányszor ezeket a gyakorlatokat, az nagyban hozzá fog járulni hát- és vállizmai megerősítéséhez.

Íme néGyakorlat fitneszlabdávalhány mintagyakorlat az induláshoz:

1. Üljön egyenesen egy széken, a talpai legyenek a földön. Most az ujjaival nyomja vissza az állát, mintha át akarná tolni a feje hátulsó részén. Mindössze egy kis nyomásra van szükség, és máris érezni fogja, ahogy a háta felső része húzódik. Ismételje meg ezt a gyakorlatot 3-szor, minden alkalommal 10 másodpercig tartva a pozíciót.

2. Fogjon egy nagy fitneszlabdát és feküdjön a hátára. A labda segítségével nyújtsa meg a hátát úgy, hogy a labdához szorítja a testét, amennyire csak a lába engedi. Az a jó, ha a feje csaknem a földet érinti. Ennél a gyakorlatnál jó mély húzódást érezhet a hátában.

3. Feküdjön háttal a földre, behajlított térdekkel. A lábai vállszélességű terpeszben, 90 fokos szögben behajlítva legyenek. A karjait maga mellett tartva emelje meg a csípőjét, majd engedje vissza. Ismételje meg 5-ször, minden alkalommal 5 másodpercre megtartva a pozíciót, miközben megfeszíti a hasát.

4. Egy széken ülve körözzön a vállával előre. Ismételje 5-10-szer, majd végezze el ugyanezt hátrafelé. Ismételje ugyancsak 5-10-szer.

5. A legjobb gyakorlatok a testtartás javítására, melyek segítségével megerősítheti a hátát, a jógagyakorlatok. A jógapozíciók sok erősítő mozdulatot foglalnak magukban. Ha Ön rendszeresen jár fitneszterembe, érdeklődjön, tartanak-e jógaórákat. Már néhány alkalom után is bizonyosan látni és érezni fogja a testtartásában észrevehető változást.

Mennyi idő alatt használnak a gyakorlatok?Jógagyakorlatok

A testtartásjavító gyakorlatok tökéletesen alkalmasak a helytelen testtartásért felelős gyenge izmok megerősítésére. A lehető legjobb eredmény elérése érdekében végezze őket naponta. Ha

következetes és kitartó, kb. 2 hónapon belül észrevehető fejlődést vehet észre.

Miért olyan fontos a helyes testtartás?

A szép tartás nem csupán esztétikai kérdés. Az egyenes testtartással a hát- és derékfájdalmak nagy részét , valamint a gerincferdülést is el lehet kerülni.

Helyes ülés

Ülőmunkát végzőknél ajánlott a helyes ülés begyakorlása, hiszen napi 6-8 órát töltenek egy székben ülve. Ha nincs módja megfelelő széket választani, használjon támaszpárnát, ezzel elősegítheti a gerinc ívének megtartását. Óránként ajánlott felállni, és néhány nyújtógyakorlatot végezni.

A hátfájás és a helyes testtartás

Mit sportolhatok fájó háttal?


Attól, hogy időnként vagy akár gyakran fáj a háta, dereka, nem kell lemondania a fizikai aktivitásról. Íme néhány javasolt sport ill. mozgásforma, amely kíméletes a háthoz, mégis jól átmozgatja a testet.

Elolvasom

A nyakfájás okai és ellenszere


A nyak gerincünk legmozgékonyabb része. Az összesen hét csigolyából, mely a nyakat alkotja, az első két csigolya biztosítja a fej sokirányú mozgását, ugyanakkor az egész nyaki gerincszakasznak óriási mozgásterjedelme van.

Elolvasom

Mi befolyásolhatja a helyes testtartást?


A jó tartás az egészséges gerinc fejlődésének az alapja, tippjeinkkel könnyedén javíthat tartásán és így megelőzheti a hátfájás kialakulását is.

Elolvasom

Nemcsak a fizikai munka okoz hátfájást


Néhány egyszerű szabály betartásával mindig megfelelő lehet tartásunk, akkor is ha ülünk. Alkalmazza a cikkünkben szereplő tippeket munkahelyén és otthon is, így Ön elkerülheti a hátfájást, megóvhatja gerincét.

Elolvasom

A számítógép előtt is ránk törhet a hátfájás!


Az emberek mintegy 80%-a szembesül a Elolvasom

© 2010, Studio Moderna 2000 Kft. | Kapcsolat | Tel: 06-1/452-5129 e-mail: kapcsolat@kosmodisk.hu | Kosmodisk Európában: Kosmodisk Latvija | Hátfájás | KOSMODISK International

A Kosmodisket Szlovéniában gyártja a Studio Moderna d.o.o. (Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi, Szlovénia)

PayU Vásárlói tájékoztató

Studio Moderna 2000 TV-Shop Hungary Kft. | Telefonszám: 06-1/452-5129


Székhely: 1097 Budapest, Táblás utca 36-38. | Ügyfélszolgálat: 1158 Budapest, Késmárk u. 14.
Adószám: 12311383-2-43 | Fővárosi Cégbíróság Cégjegyzékszám: 01-09-666741 | Ügyvezető: Erdei Attila | Telephely: 1067 Budapest, Teréz Krt. 29. ; 1117 Budapest, Fehérvári út 7. ; Top Shop Allee 1117 Budapest, Október 23-a utca 8-10. ; 1158 Budapest, Késmárk u. 14.; Győri Árkád 9027 Győr, Budai út 1. földszint;
Budapest Futó utca 37-45. Corvin bevásárló központ ; Köki Terminál, Budapest Vak Bottyán u. 75/A-C.; 6724 Szeged, Londoni körút 3. (Szeged Árkád); Savoya Park 1117 Budapest, Hunyadi János út 19.; 4026 Debrecen, Péterfia u. 18.

A Magyar Áruküldők Egyesületének
és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetségnek tagja.